Opmerking: deze pagina is een concept. Dit is geen officiële pagina van Deds.nl

Helpdesk

Aanvullende oplossingen voor de FAQ

V. Wat moet ik juist invullen om mijn email van deds.nl te laten werken?
A. De juiste gebruikersnaam en het juiste wachtwoord en de juiste mailserver. Die zou ontvangen moeten hebben via email na inschrijving.
    Bijvb: uw gebruiksnaam is marjet15
             
uw wachtwoord is gT4k8quf
             
en de mailsever van deds.nl is pop.deds.nl(poort 110)
                  
      Dan moet u die gegevens invullen in uw emailprogramma.

V. En hoe moet ik dat doen? Ik gebruik Outlook.
A. 1. Deds.nl geeft u webruimte en een mailbox. Niet een cursus computer voor beginners. Niet dat we u niet willen helpen als we kunnen, maar we kunnen ons niet gaan bezighouden met alle mogelijke problemen en vragen rond computers en de ontelbare verschillende computerprogramma's. Als  u dit als uitgangspunt kan begrijpen en aanvaarden, dan kunnen we verder.

A. 2. Aangezien de meeste gebruikers die problemen hebben met het instellen van een emailaccount Outlook wensen te gebruiken volgen hier aanwijzingen voor het instellen van een Deds.nl emailaccount voor Outlook Express 5.50  Engelstalige versie. Mogelijk heeft u een versie die in bepaalde mate afwijkt van deze aanwijzingen.

Indien het niet wil lukken zijn er drie mogelijkheden
  1. u doet iets fout
  2. er is iets mis met de door u gebruikte software, hardware of internetverbinding
  3. er is iets mis met het account van Deds.nl
Enkel in het geval van punt 3 kan de helpdesk van Deds.nl u helpen.

Voor punt 1 kan u best alles nogmaals controlleren. Klassieke fouten zijn fout ingeven van gegevens door bijvoorbeeld de "caps lock" te laten opstaan. Twijfel je, open een eenvoudige tekstverwerker en zie of wat u denkt dat u ingeeft ook weldegelijk verschijnt. Vergeet ook niet dat er een verschil is tussen 0 of o.
Verder zal u aan iemand anders moeten hulp vragen.

Voor punt 2; loopt u computer steeds vast als u uw email wenst te raadplegen of niet alleen werkt uw email niet, maar kan u ook niet meer surfen, dan zal dat niet aan Deds.nl liggen. Vraag hulp aan iemand, bijvoorbeeld uw internet provider.

Voor punt 3; het kan zijn dat er iets mis is met uw account. Heeft het al gewerkt en nu opeens niet meer?  Dan is het meest waarschijnlijke dat er een tijdelijk probleem is bij deds.nl en dat een beetje later alles terug inorde is. Blijf dus van uw instellingen af.
U kan altijd eens gaan kijken op de storingspagina van Deds.nl http://www.deds.nl/storingen.html
Al zal u daar geen bericht vinden als de storing maar juist in opgetreden.
Krijgt u "pagina niet gevonden" als u die storingspagina wil opvragen? Niet aan twijfelen, het probleem ligt niet bij u. Afwachten tot het weer werkt. Onze verontschuldigingen voor het ongemak.

Wat u ook nog kan doen als het niet werkt is de webmail proberen.
https://webmail.deds.nl
Die is wel niet 100% inorde, maar het inloggen, dat werk goed. Wil dat ook niet werken, dan kan u ons best contacteren.
Dat kan u doen met dit formulier.
http://www.deds.nl/helpdesk.html
Omschrijf duidelijk uw probleem. Wat doet u, met wat doet u het, wat gebeurd er, .... 
Een melding als "mijn email werkt niet" is moeilijk op te lossen zonder verdere toelichting.